Insolvenční správce

Insolvenční správce

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat zda je toto v pořádku:

S IS komunikuji většinou přes e-mail.
V červenci 2022 po mě IS chtěla potvrzení o zaplacení zdravotního a sociálního pojištění za rok 2021 (jsem OSVČ), potvrzení bylo obratem zasláno.
Nyní po mě IS požadovala potvrzení příjmů a výdajů za rok 2022 + opět žádala potvrzení které jsem posílala v červenci. Za šest dnů jsem ji poslala faktury příjmů a výdajů, a napsala jsem že tamto potvrzení jsem ji zasílala již v červenci 2022. Nyní se dívám, na justice.cz na nové Sdělení IS o plnění oddlužení a IS tam píše že nejsem kontaktní, že nezasílám vše včas a že potvrzení o zaplacení zdravotního a sociálního pojištění jsem i přes urgence nezaslala.
Mohu se proti tomu nějak bránit? E-maily archivuji, takže vím že potvrzení bylo odesláno již 7.7.22, a myslím že 6 dní na poslání veškerých příjmů a výdajů za celý rok není tak dlouho aby to znamenalo že nejsem kontaktní.
Děkuji.

Odpověď

Dobrý den,

ke zprávě insolvenčního správce se můžete vyjádřit. Napište tedy soudu, že není pravda, co říká insolvenční správce, uveďte soudu Vaši verzi a předložte mu e-maily, z nichž vyplývá, že s insolvenčním správcem komunikujete a že plníte jeho pokyny.